Bulterier Forum
Bulterier Forum
FAQSzukajUżytkownicyGrupy Rejestracja ProfilZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj
menu dla 8 tygodniowego Bullika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Bulterier Forum -> BARF ogólnie- pytania i odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cindi2
Starszak
Starszak

Odpowiedz z cytatem
Temat postu: menu dla 8 tygodniowego Bullika
PostWysłany: Pon Mar 16, 09 20:13 pm
Jestem zielona jak trawa ,czy mógł by mi ktos podac przykładowe menu dla mojego malucha? Bo narazie działam w ciemno. Daje mu od 4 do 5 posilków dziennie w tym w miedzy czasie owoce z reki np.jabłko. Karmie go purina pro plan losos z ryzem, ryzem z warzywami i oliwa z oliwek ,lub słonecznikowa,czasami do ryzu daje tuńczyka w sosie własnym,makaron na mleku,jagniecine surowa. Poczytalam troche ale mam pytania czy warzywa maja byc surowe czy obgotowane ,czy kazde mieso ma byc surowe? i jakie ilosci maja byc bo on ma wir w brzuszku i jadł by az usnie.Przykłady menu dla starszych sa a dla takich maluchów nie zauwazyłam a boje sie cos zle zrobic. Very Happy
Powrót do góry Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nadine22
Pomocnik
Pomocnik

Odpowiedz z cytatem
Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 16, 09 20:46 pm